Monday, January 17, 2011

belajar dan terus belajar lagi.......

hehe..hari ni aku belajar lagi dengan lebih lanjut pasal blog ni...biase la dengan sape lagi klu bkn sifuuuut sedut iaitu CIK ENDUT a.k.a. BARBARA...tq frenz..hurmmm hari ni aku belajar serba sedikit tentang ape yang masih aku xthu...tp serba sedikit juga aku tahu nak create blog yang serba kekurangan nih...tapi kire ok la tu dari tak tahu langsung...hihi...

hah!bercakap pasal sifuut sedut td..terharu aku sekejap bila tengok suami die menjaga anak2nye dengan penuh kesabaran...sambil dia memasak didapur suami pula melayan kerenah anak2 yg masih kecil..dengan yg c tecik tu asyik meragam menangis..tapi tetap juga sabar..hurmm!memang susah nak tengok para suami ni yang sudi mengalas tanggungjawab isteri dan sanggup saling bantu membantu..itu aku la...memang xpenah nak tengok suami yang macam ni...tapi orang lain tak tahu la pulak..dah biasa tengok ke...

tapi walau macamana pun aku bersyukur juga dijodohkan dengan shafie harun tu...ade juga kelebihan dia..maybe bukan dengan menjaga anak...setiap manusia dikurniakan dengan kelebihan dan kekurangan...kita kena la redha dengan apa yang kita ada...

No comments:

Post a Comment