Friday, January 21, 2011

dugaan buat kakakku....

entri ni sepatutnye entri semalam..disbbkan aku menjaga kakakku saban hari kat hospital KL..so lambat la aku updates....kakak aku seblm ni mengalami sakit perut yg kritikal...sampai bile dtg sakit perut die x boleh nk bangun pon atau pun terhentak mesti terlalu sakit...so setelah die buat pemeriksaan kat hospital doktor dapati di dlm perut die ade 1 ketumbuhan sebesar 6cm....so semalam hari operation untuk buang ketumbuhan tu...setelah hampir 4 setengah jam didalam dewan bedah barulah pembedahan tamat dilakukan...alhamdulillah setelah 4 setengah jam itu juga lah aku menunggu diluar dewan bedah dengan segala macam perasaan kakakku selamat dibedah dan dibawa semula ke wad...tetapi waktu itu die x sedar pun lansung...sebab ubat bius masih ade...so hari ni kakak aku dah boleh makan n minum setelah sehari setengah dia berpuasa...sungguh besar dugaan yg kakak aku terima...syukur kpd tuhan semuanye telah selamat..dan dia kena lah menjaga kesihatan dan pemakanan..supaya luka bedah tu cepat sembuh...ape2 pun aku sebagai adik mendoakan yg terbaik untuk kakak aku..semoga cepat sembuh....

No comments:

Post a Comment